BäckaOne har delat upp sig i två nya lag:
  • The Rise Of GKC: http://theriseofgkc.wordpress.org/
  • BäckaOne: http://backaone.dagbok.org/


  • Tisdag 28/4

    Godkväll :)

    Idag så har nästan alla i laget BäckaOne varit i skolan och arbetat med sina upgifter, alla utom Nikolina tror jag det var.

    Jag och Oscar kom idag först till teknik salen efter lite snack med C-J på hans kontor.

    Dagen har mest gått åt till att fin justera lite program och tränat järnet.
    Jag körde idag mest med Richard eftersom vi ska köra ihop på Lördagen nere i Köpenhamn, och Oscar körde tillsammans med Gustav!

    Jag och Richard lyckades äntligen med bedriften att klara 400 poäng nu efter om byggnaden av programmen, *stolta*

    Det visade sig senare att utkörningsprogrammet började krångla igen och jag och Richard som var sist kvar satt och grubbla lite med det, men runt 19.45 tiden blev vi klara med programmet som näst intill funkar felfritt.
    Det var en sammanfattning av dagens arbete och hoppas på lika lyckat arbete imorgon.

    Mvh
    Oliver

    1 kommentarer:

    Anonym sa...

    Härligt Jobbat Bäckaone!
    Nu bär det snart iväg till Köpenhamn,vi tar det!
    Roligt blir det.
    Ses imorgon.

    C-J