BäckaOne har delat upp sig i två nya lag:
  • The Rise Of GKC: http://theriseofgkc.wordpress.org/
  • BäckaOne: http://backaone.dagbok.org/


  • Onsdag 29/4 - Rolig dag!

    Hej.

    Idag var nog en av dom roligaste dagarna uppe i tekniksalen på länge enligt mig, det började redan med att jag skickade ett sms till Oscar, så här stod de: "Hej, jag är på väg in till akuten, har brutit handleden"

    Fick som svar: "Din dummer!!! Hoppas att du skojar. Höger eller vänster? Hur ska det gå nu när vi ska köra?"

    Ha ha ha ;)

    Efter det så kom jag in i salen och skrattade, Richard, Oscar och Gustav blev lättade, sen kunde man skratta åt det skämtet! Vi kollade också på lite sammansättningar av ord som man kunde garva åt en bra stund som tex: Kul glass istället för kulglass osv ;)

    Efter vi hade skrattat lite och så, så började vi att köra, det gick till mesta del bra idag och programmen verkade fungera.
    Så vi satte oss ner och snackade om den tekniska presentationen, vi kom fram till lite olika saker så som att Richard snackar om sitt program och jag, Gustav och Oscar snackar om själva uppbyggnaden av roboten.

    Oscar stack sedan hem för han skulle spela golf.
    Jag, Gustav och Richard körde lite till, men efter en stund satte vi oss ner vid Richards dator och kolade på lite filmer på Youtube samt kollade på Richards projekt film sen 9an.

    Jag och Richard avslutade med att skriva upp en "Kom-ihåg-lapp" inför imorgon så vi inte glömmer något.

    Mvh
    Oliver

    0 kommentarer: