BäckaOne har delat upp sig i två nya lag:
  • The Rise Of GKC: http://theriseofgkc.wordpress.org/
  • BäckaOne: http://backaone.dagbok.org/


  • 27/10


    Första dagen på höstlovet gick hyfsat. Jag (Richard) kom hit och började meka redan vid 10, men Oscar kom inte förrän framåt 13-tiden.
    Eftersom det börjar närma sig tävlingsdagen så bestämde jag mig för att börja finslipa ner programmen med nolltolerans. Roboten lydde mig ganska väl, men ibland ville den inte ha med mig att göra så den körde lite som den vill.
    Men det var inte därför jag blev sur idag, utan mest frustrerad blev jag på datorn som segade ner sig totalt. Bl.a. så tyckte den att vi hade ett för galet program (se bild) och då och då svarade den inte. Min dator hade nog en dålig dag idag. Kan det ha berott på lågkonjunkturen?
    Men men, det jag lärde mig idag var i alla fall att man kan ha både bra dagar där allt gkår på räls och dåliga dagar då rälsen har rostat sönder.
    I morgon är en ny dag...

    // Richard

    0 kommentarer: